GHID INFIINTARE FIRMA 2019: acte infiintari firme si GAZDUIRE SEDIU SOCIAL REINVENT CONSULTING

"Pentru a avea succes trebuie sa gasesti ceva de care sa te agati, ceva care sa te motiveze, care sa te inspire."  - Tony Dorsett

Ghid infiintare firma: acte infiintari firme si gazduire sediu socialInfiintare firma: servicii de top, 27.000 de clienti au avut incredere in serviciile Reinvent Consulting.

Daca nu ai locatie pentru a stabili locatia firmei tale iti oferim serviciul de gazduire sediu social la un pret imbatabil, cu oferta “Platesti 1 an, primesti 2 ani! Platesti 2 ani, primesti 4 ani!”.

Daca nu esti pe deplin convins ce presupune antreprenoriatul, iti oferim un ghid cu ceea ce trebuie sa stii despre infiintarea unei firme si gestionarea unei afaceri in Romania.

 

  1. I. Forme juridice de organizare:

Societatea cu Raspundere Limitata (SRL) - detalii infiintare SRL: click aici!

  • Raspunderea asociatilor pentru datoriile sociale este limitata la aporturile la capitalul social subscris si varsat;
  • Capitalul social al unui SRL este de minim 200 lei;
  • O persoana, fie fizica sau juridica, nu poate fi asociat unic in mai mult de un SRL.

Societatea pe Actiuni (SA)  - detalii infiintare SA: click aici!

  • Capitalul social al SA reprezinta echivalentul in lei a sumei de 25.000 euro, calculate la cursul se schimb valutar stabilit de BNR (Banca Nationala a Romaniei) pentru ziua subscrierii si varsarii capitalului social, dar nu poate fi mai mic de 90.000 lei.

Persoana fizica autorizata (PFA) - detalii infiintare PFA: click aici!

  • Poate desfasura orice forma de activitate economica permisă de lege, folosind în principal propria sa munca; PFA poate angaja terte persoane pentru desfasurarea activitatii, pentru care a fost autorizata.

Intreprindere individuala (II) - detalii infiintare II: click aici!

  • Nu are personalitate juridica si este organizata de un antreprenor persoana fizica; acesta  poate angaja terte persoane cu contract de munca.

Intreprindere familiala (IF) - detalii infiintare IF: click aici!

  • Nu are personalitate juridica si este organizata de un antreprenor persoana fizica impreuna cu membrii familiei sale, in baza unui acord scris.

Detalii optiuni entitati juridice: click aici!

Tarife infiintari firme: click aici!

  1. II. Infiintare firma - Acte infiintari firme necesare de depus la Registrul Comertului:

Acte necesare infiintare SRL

  • Copie B.I./C.I./Pasaport - Asociat(i);
  • Copie B.I./C.I./Pasaport - Administrator(i);
  • Copie Contract Spatiu- al locatiei in care se va afla sediul social (cu datele de identificare ale proprietarilor).
  • Actul Constitutiv;
  • Contractul de Comodat - daca este cazul;
  • Adeverinta Asociatie de Proprietari - daca este cazul;
  • Declaratiile de Asociat/ Asociat Unic si Administrator;
  • Specimenul de Semnatura al Administratorului.

Acte necesare infiintare PFA/ II/ IF - aditional celor mentionate anterior, se adauga:

  • Documente care atesta pregatirea/ experienta profesionala: Copie dupa diploma/acte de studiu/atestate (care sa aiba legatura cu obiectul de activitate ce urmeaza a fi desfasurat) - dovada calificarii in domeniul de activitate.
  1. III. Obligatii dupa operatiunea de infiintare firma:

Ai obligatia de a afisa la loc vizibil, atat la sediul social, cat si la punctele de lucru ale societatii, urmatoarele documente:

  • programul de functionare sau de lucru cu publicul;
  • certificatul de inmatriculare (in copie);
  • certificatele constatatoare/ autorizatiile (in copie);
  • limitele de adaos comercial practicat (in cazul societatilor ce desfasoara activitati de comert);
  • telefonul pentru oficiul de protectie a consumatorului, in cazul in care lucrati (si) cu persoane fizice;
  • textul privind obligatia clientilor de a solicita si de a pastra bonul fiscal pana la iesirea din unitate;
  • planul de evacuare in caz de incendiu;
  • fiscalizarea, personalizarea si programarea casei de marcat cu coduri pentru fiecare produs;
  • obtinerea unui aviz metrologic anual pentru cantarele electronice;
  • afisarea preturilor si a tarifelor;
  • inregistrarea contractelor de munca cel mai tarziu in ziua lucratoare anterioara inceperii activitatii;
  • intocmirea fiselor de post ale salariatilor;
  • redactarea si afisarea regulamentului de ordine interioara, semnat de toti angajatii;
  • semnarea de contracte pentru protectia muncii si PSI, precum si pentru medicina muncii;
  • tinerea unei evidente separate a concediilor, planificarea lor pentru anul urmator si a unei evidente complete pe statul de salarii al timpului lucrat;
  • inventarierea patrimoniului cel putin o data pe an, pana la data de 31 decembrie;
  • existenta unui manual de politici si proceduri contabile.

In maximum 30 de zile de la finalizarea procesului de infiintare firma trebuie cumparate de la Administratia Finantelor Publice urmatoarele registre:

  • registrul unic de control – sunt necesare unul pentru sediul social si cate unul pentru fiecare sediu secundar/ punct de lucru;
  • registrul de evidenta fiscala – pentru societatile platitoare de impozit pe profit.

Reteta succesului: studiaza atunci cand altii dorm; munceste atunci cand ceilalti lenevesc; pregateste-te pe cand altii se joaca; viseaza in vreme ce altii doar isi doresc. - William A. Ward

                                                                    

Informatie actualizata la data de 18.04.2019.

 

 

Oferta sediu social, Reinvent Consulting
 

Ai nevoie de ajutor?

Consultantii nostri va stau la dispozitie de Luni pana Vineri intre orele 09:00-17:30 la numarul afisat!

(021) 318.69.60

 

 

Ne puteti gasi la sediul central din Splaiul Independentei nr 273, Sector 6, Bucuresti sau la unul din sediile secundare:

  • Sector 1: Intersectie strada Avionului cu strada Aripilor - telefon 0733.050.462 
  • Sector 2: Calea Mosilor intersectie cu Bulevardul Carol, langa ANAF Sector 3 situat pe Calea Mosilor nr.156 - telefon 0733.054.277
  • Sector 3: Langa Registrul Comertului (Piata Muncii, Bucuresti) - telefon 0733.054.733

SUNA ACUM!

 
 
 

 

 

 

reducere onorarii servicii juridice Reinvent Consulting