Suspendare si Reluare activitate firma

mentiune Registrul Comertului suspendare si reluare activitate firma

Situatia pietei, rezultatele financiare, contextul economic si strategia pe care o aveti in vedere va pot aduce in situatia in care doriti sa suspendati sau sa reluati activitatea societatii comerciale.

Veti putea realiza acest lucru prin introducerea si inregistrarea de mentiuni, in acest sens, la Registrul Comertului.

Dupa inregistrarea mentiunii la Registrul Comertului, aveti de facut demersuri si pe langa Administratia Financiara.

 

Acte necesare inregistrare mentiune la Registrul Comertului

Pentru inregistrarea mentiunii privind suspendarea/reluarea activitatii, se impune prezenta asociatului/ asociatilor, cu stampila societatii si cu copie dupa C.I. asociat/asociati, copie dupa certificatul de inregistrare al societatii, precum si cu toate certificatele constatatoare in original (daca exista; pentru sediu social, pentru punct de lucru, pentru autorizatii la terti) - in vederea anularii autorizatiilor de functionare.

Va vom intocmi un dosar care va mai cuprinde urmatoarele acte:

  • Hotararea Adunarii Generale/Decizie Asociat Unic,
  • Act aditional la Actul Constitutiv,
  • Delegatie.

Termenul pentru un astfel de demers este de 5-10 zile (pentru Bucuresti si Ilfov) din momentul in care dosarul este complet, respectiv de 15-25 de zile pentru restul judetelor tarii.

Tarife:

  • Suspendarea/reluarea activitatii SRL: 420 RON - Bucuresti si Ilfov / 520 RON - alte judete
  • Suspendarea/reluarea activitatii PFA:  210 RON - Bucuresti si Ilfov / 310 RON - alte judete

Pentru firmele cu mai multi asociati se adauga suma de 50 lei, pentru fiecare asociat, reprezentand taxe de publicare in Monitorul Oficial per numar de caractere.

Aceste tarife includ taxele de publicare in M. Of., onorariu si TVA. 

Pentru a vedea lista tarifelor pentru operatiunile la Registrul Comertului, va rugam sa accesati Lista de preturi pentru mentiuni.

Termeni si conditii:

  • Returnarea onorariului se poate face doar in situatia in care exista o culpa exclusiva a Prestatorului pentru nerealizarea unui serviciu platit. In acest ultim caz, returarea se va realiza dupa analizarea circumstantelor care au determinat un rezultat negativ, si dupa obtinerea aprobarilor necesare, durata medie fiind de 30 de zile lucratoare. 
  • In cazul prelungirii sediilor sociale, Prestatorul nu-si asuma obligatia de a notifica Beneficiarul cu privire la momentul expirarii, desi in principiu, in functie de logistica de care dispune, va lua masuri in acest sens, dar in sensul exercitarii unui drept, nu al unei obligatii. 

Date de contact:

In cazul in care doriti informatii suplimentare despre acte necesare punct de lucru, deschidere punct lucru, costuri, procedura va asteptam sa ne scrieti pe adresa de e-mail: firma@reinventconsulting.ro.

Daca v-ati hotarat putem demara infiintarea punctul de lucru la oricare din sediile noastre:

  • Sediul central din Splaiul Independentei nr 273, Sector 6, Bucuresti - telefon 021.318.69.60/  0720.370.029
  • Sector 1: Intersectie strada Avionului cu strada Aripilor - telefon 0733.050.462.
  • Sector 2: Calea Mosilor intersectie cu Bulevardul Carol, langa ANAF Sector 3 situat pe Calea Mosilor nr.156 - telefon 0733.054.277
  • Sector 3: Vis-a-vis de Registrul Comertului (Piata Muncii, Bucuresti) - telefon 0733.054.733

 

Oferta sediu social, Reinvent Consulting
 

Ai nevoie de ajutor?

Consultantii nostri va stau la dispozitie de Luni pana Vineri intre orele 09:00-17:30 la numarul afisat!

(021) 318.69.60

 

 

Ne puteti gasi la sediul central din Splaiul Independentei nr 273, Sector 6, Bucuresti sau la unul din sediile secundare:

  • Sector 1: Intersectie strada Avionului cu strada Aripilor - telefon 0733.050.462 
  • Sector 2: Calea Mosilor intersectie cu Bulevardul Carol, langa ANAF Sector 3 situat pe Calea Mosilor nr.156 - telefon 0733.054.277
  • Sector 3: Langa Registrul Comertului (Piata Muncii, Bucuresti) - telefon 0733.054.733

 

 
 
 

 

 

 

reducere onorarii servicii juridice Reinvent Consulting