Prelungire sediu social firma 

gazduire sediu social firma Reinvent ConsultingPrelungirea sediului social al unei societati comerciale presupune inregistrarea unei mentiuni in acest sens la Oficiul Registrului Comertului.

Demersul acesta este unul caruia va trebui sa-i acordati o atentie speciala. Aceasta deoarece are implicatii asupra:

  • imaginii si credibilitatii,
  • usurintei cu care obtineti gazduirea sediului,
  • costurilor de administrare a societatii,
  • comunicarii si relatiei cu clientii si cu actualii sau viitorii partenerii,
  • accesului la servicii conexe.

La demararea procedurii, sau la un moment intermediar pe parcursul intocmirii dosarului, pe langa documentele solicitate, este nevoie de prezenta asociatului/asociatilor si de copii ale actelor societatii comerciale.

Acte necesare inregistrare mentiune la Registrul Comertului privind prelungirea sediului social

mentiune Registrul Comertului prelungire sediu social firma Reinvent ConsultingSe impune prezenta asociatului/asociatilor, a stampilei societatii si copii ale tuturor actelor societatii.

Va vom intocmi un dosar care va cuprinde urmatoarele acte:

  • Actul prin care s-a facut stabilirea sediului social initial, sau ultimul act prin care s-a facut prelungirea,
  • Hotararea Adunarii Generale,
  • Act Aditional/Decizie Asociat Unic,
  • Delegatie.

 

Proprietarul spatiului unde va fi stabilit sediul social trebuie sa faca demersuri pe langa Administratia Financiara pentru a obtine certificatul si adeverinta care atesta ca spatiul poate fi folosit ca sediu social pentru o societate comerciala. Demersul de pe langa Administratie dureaza 5 zile lucratoare de la depunerea documentatiei.

Tarife mentiune prelungire sediu social / punct de lucru

  • 210 RON -  in Bucuresti sau in Ilfov
  • 310 RON -  pentru celelalte judete

Aceste tarife includ taxele la Registru, onorariu si TVA. 

Pentru a vedea pretul si altor mentini, va rugam sa accesati Lista de preturi pentru mentiuni

Servicii de GAZDUIRE SEDIU SOCIAL

  • 1 an gazduire sediu social + 1 AN GRATUIT !!! - 120 euro 
  •  2 ani gazduire sediu social + 2 ANI GRATUIT !!! - 220 euro 

Oferim gazduire sediu social in orice sector Bucuresti si in Judetul Ilfov.

Demersul de alegere a locatiei in care va veti stabili sediul social pentru entitatea economica prin intermediul careia veti desfasura activitate este unul caruia va trebui sa-i acordati o atentie speciala. Aceasta deoarece are implicatii asupra:

  • imaginii si credibilitatii,
  • usurintei cu care obtineti gazduirea sediului,
  • costurilor de administrare a societatii,
  • comunicarii si relatiei cu clientii si cu actualii sau viitorii partenerii,
  • accesului la servicii conexe,
  • rapiditatii si usurintei cu care se va inregistra mentiunea,
  • statutului de platitor sau de neplatitor de TVA.

Tarife gazduire sediu social:

  • 65 Euro - perioada 6 luni
  • 120 Euro - perioada 1 an + 1 AN GRATUIT !!!
  • 220 Euro - perioada 2 ani + 2 ANI GRATUIT !!!
  • 275 Euro - perioada 3 ani

Preturile de mai sus NU contin TVA.​

Important:

  • Servicii secretariat incluse: primire corespondenta si notificare in legatura cu aceasta
  • Contractul de gazduire sediu social se va semna doar in prezenta avocatului.
  • Tarifele se refera la situatia in care alegeti serviciile noastre de infiintare firma sau daca aveti deja firma, dar optati sa realizam mentiunea de schimbare sediu social la Registrul Comertului.
  • Dupa 1 an de gazduire, conform legii, se face operatiunea de schimbare sediu social pe alt cabinet de avocat din cadrul Reinvent Consulting.
  • Daca optati pentru o inregistrare indepedenta, la tarifele de mai sus pentru gazduire sediu social, se va adauga 45 euro (la care sa adauga TVA).
  • Gazduirea pentru PFA-uri se face numai pe sector 6

Termeni si conditii:

  • Returnarea onorariului se poate face doar in situatia in care exista o culpa exclusiva a Prestatorului pentru nerealizarea unui serviciu platit. In acest ultim caz, returarea se va realiza dupa analizarea circumstantelor care au determinat un rezultat negativ, si dupa obtinerea aprobarilor necesare, durata medie fiind de 30 de zile lucratoare. 
  • In cazul prelungirii sediilor sociale, Prestatorul nu-si asuma obligatia de a notifica Beneficiarul cu privire la momentul expirarii, desi in principiu, in functie de logistica de care dispune, va lua masuri in acest sens, dar in sensul exercitarii unui drept, nu al unei obligatii. 

Date de contact:

In cazul in care doriti informatii suplimentare despre acte necesare punct de lucru, deschidere punct lucru, costuri, procedura va asteptam sa ne scrieti pe adresa de e-mail: firma@reinventconsulting.ro.

Daca v-ati hotarat putem demara infiintarea punctul de lucru la oricare din sediile noastre:

  • Sediul central din Splaiul Independentei nr 273, Sector 6, Bucuresti - telefon 021.318.69.60/  0720.370.029
  • Sector 1: Intersectie strada Avionului cu strada Aripilor - telefon 0733.050.462.
  • Sector 2: Calea Mosilor intersectie cu Bulevardul Carol, langa ANAF Sector 3 situat pe Calea Mosilor nr.156 - telefon 0733.054.277
  • Sector 3: Vis-a-vis de Registrul Comertului (Piata Muncii, Bucuresti) - telefon 0733.054.733

 

 

Oferta sediu social, Reinvent Consulting
 

Ai nevoie de ajutor?

Consultantii nostri va stau la dispozitie de Luni pana Vineri intre orele 09:00-17:30 la numarul afisat!

(021) 318.69.60

 

 

Ne puteti gasi la sediul central din Splaiul Independentei nr 273, Sector 6, Bucuresti sau la unul din sediile secundare:

  • Sector 1: Intersectie strada Avionului cu strada Aripilor - telefon 0733.050.462 
  • Sector 2: Calea Mosilor intersectie cu Bulevardul Carol, langa ANAF Sector 3 situat pe Calea Mosilor nr.156 - telefon 0733.054.277
  • Sector 3: Langa Registrul Comertului (Piata Muncii, Bucuresti) - telefon 0733.054.733

 

 
 
 

 

 

 

reducere onorarii servicii juridice Reinvent Consulting

Incepe o afacere acum!

Alatura-te celor peste 21 000 de clienti Reinvent Consulting.

Infiinteaza online