Numire administrator firma - inregistrare mentiune la Registrul Comertului

numire administrator firma Reinvent ConsultingPentru numirea administratorului unei firme, trebuie sa inregistrati o mentiune la Oficiul Registrului Comertului in raza caruia isi desfasoara activitatea societatea respectiva.

La demararea procedurii de numire administrator, sau la un moment intermediar pe parcursul intocmirii dosarului, pe langa documentele solicitate, este nevoie de prezenta asociatului/asociatilor, a stampilei societatii si de copii ale tuturor actelor societatii comerciale.

Acte necesare inregistrare mentiune de numire administrator:

Se impune prezenta asociatului/asociatilor, a stampilei societatii si copii ale tuturor actelor societatii.

Va vom intocmi un dosar care va cuprinde urmatoarele acte:

  • Hotararea Adunarii Generale (redactam noi);
  • Act Aditional/Decizie Asociat Unic (redactam noi);
  • Act Constitutiv Actualizat (redactam noi);
  • Delegatie;
  • Declaratia de Administrator si Specimenul de Semnatura, date in fata Notarului.

Termenul pentru un astfel de demersul de numire administrator este de:

  • 5-7 zile (pentru Bucuresti si Ilfov) din momentul in care dosarul este complet;
  • respectiv de 15-20 de zile pentru restul judetelor tarii.

Tarife mentiune numire administrator:

  • 420 RON - Bucuresti-Ilfov 
  • 520 RON - alte judete

Tarife mentiune revocare administrator vechi si numire administrator nou :

  • 480 RON - Bucuresti-Ilfov 
  • 580 RON - alte judete

Aceste tarife includ taxele de publicare in M. Of., onorariu si TVA. 

Pentru firmele cu mai multi asociati se adauga suma de 50 lei/ asociat in plus, reprezentand taxe de publicare in Monitorul Oficial per numar de caractere. 

Pentru a vedea lista tarifelor pentru operatiunile la Registrul Comertului, va rugam sa accesati Lista de preturi pentru mentiuni.

Termeni si conditii:

  • Returnarea onorariului se poate face doar in situatia in care exista o culpa exclusiva a Prestatorului pentru nerealizarea unui serviciu platit. In acest ultim caz, returarea se va realiza dupa analizarea circumstantelor care au determinat un rezultat negativ, si dupa obtinerea aprobarilor necesare, durata medie fiind de 30 de zile lucratoare. 
  • In cazul prelungirii sediilor sociale, Prestatorul nu-si asuma obligatia de a notifica Beneficiarul cu privire la momentul expirarii, desi in principiu, in functie de logistica de care dispune, va lua masuri in acest sens, dar in sensul exercitarii unui drept, nu al unei obligatii. 

Date de contact:

In cazul in care doriti informatii suplimentare despre acte necesare punct de lucru, deschidere punct lucru, costuri, procedura va asteptam sa ne scrieti pe adresa de e-mail: firma@reinventconsulting.ro.

Daca v-ati hotarat putem demara infiintarea punctul de lucru la oricare din sediile noastre:

  • Sediul central din Splaiul Independentei nr 273, Sector 6, Bucuresti - telefon 021.318.69.60/  0720.370.029
  • Sector 1: Intersectie strada Avionului cu strada Aripilor - telefon 0733.050.462.
  • Sector 2: Calea Mosilor intersectie cu Bulevardul Carol, langa ANAF Sector 3 situat pe Calea Mosilor nr.156 - telefon 0733.054.277
  • Sector 3: Vis-a-vis de Registrul Comertului (Piata Muncii, Bucuresti) - telefon 0733.054.733

 

Oferta sediu social, Reinvent Consulting
 

Ai nevoie de ajutor?

Consultantii nostri va stau la dispozitie de Luni pana Vineri intre orele 09:00-17:30 la numarul afisat!

(021) 318.69.60

 

 

Ne puteti gasi la sediul central din Splaiul Independentei nr 273, Sector 6, Bucuresti sau la unul din sediile secundare:

  • Sector 1: Intersectie strada Avionului cu strada Aripilor - telefon 0733.050.462 
  • Sector 2: Calea Mosilor intersectie cu Bulevardul Carol, langa ANAF Sector 3 situat pe Calea Mosilor nr.156 - telefon 0733.054.277
  • Sector 3: Langa Registrul Comertului (Piata Muncii, Bucuresti) - telefon 0733.054.733

 

 
 
 

 

 

 

reducere onorarii servicii juridice Reinvent Consulting

Incepe o afacere acum!

Alatura-te celor peste 21 000 de clienti Reinvent Consulting.

Infiinteaza online