Actualizare date de identificare la Registrul Comertului

actualizare date de identificare firma Registrul Comertului Reinvent ConsultingExista cazuri in care survin modificari ale datelor de identificare ale fondatorilor societatilor comerciale, fie ei asociati sau actionari, administratori, cenzori, lichidatori, persoane imputernicite sa reprezinte persoana juridica.

Documente necesare pentru actualizare date de identificare la Registrul Comertului

Hotararea Adunarii Generale (o redactam noi);

Act Aditional/Decizie Asociat Unic (il redactam noi);

Act Constitutiv Actualizat (il modificam noi);

Delegatie;

cerere de depunere si mentionare acte (o completam noi);

copiile actelor din care rezulta noile date de identificare (certificat de casatori, divort, C.I actualizat, etc.) 

  •  

In situatia in care se va numi un nou administrator, vor fi necesare si:

  • Declaratia de Administrator,
  • Specimenul de Semnatura, documente semnate in fata Notarului.

Daca un asociat/actionar si-a schimbat numele ca urmare a incheierii/ desfacerii casatoriei, se ataseaza si:

  • copie certificat de nastere;
  • copie certificat de casatorie/ copie sentinta de divort, dupa caz;
  • copie C.I.

Termenul pentru demersul de actualizare date de indentificare este de:

  • 5-7 zile (pentru Bucuresti si Ilfov) din momentul in care dosarul este complet;
  • respectiv de 15-20 de zile pentru restul judetelor tarii.

Tarife inregistrare mentiune de  actualizare date de identificare la Registrul Comertului

  • 210 RON -  in Bucuresti sau in Ilfov
  • 310 RON -  pentru celelalte judete

Aceste tarife includ onorariu si TVA. 

Pentru a vedea pretul si altor mentini, va rugam sa accesati Lista de preturi pentru mentiuni.

Termeni si conditii:

  • Returnarea onorariului se poate face doar in situatia in care exista o culpa exclusiva a Prestatorului pentru nerealizarea unui serviciu platit. In acest ultim caz, returarea se va realiza dupa analizarea circumstantelor care au determinat un rezultat negativ, si dupa obtinerea aprobarilor necesare, durata medie fiind de 30 de zile lucratoare. 
  • In cazul prelungirii sediilor sociale, Prestatorul nu-si asuma obligatia de a notifica Beneficiarul cu privire la momentul expirarii, desi in principiu, in functie de logistica de care dispune, va lua masuri in acest sens, dar in sensul exercitarii unui drept, nu al unei obligatii. 

 

Oferta sediu social, Reinvent Consulting
 

Ai nevoie de ajutor?

Consultantii nostri va stau la dispozitie de Luni pana Vineri intre orele 09:00-17:30 la numarul afisat!

(021) 318.69.60

 

 

Ne puteti gasi la sediul central din Splaiul Independentei nr 273, Sector 6, Bucuresti sau la unul din sediile secundare:

  • Sector 1: Intersectie strada Avionului cu strada Aripilor - telefon 0733.050.462 
  • Sector 2: Calea Mosilor intersectie cu Bulevardul Carol, langa ANAF Sector 3 situat pe Calea Mosilor nr.156 - telefon 0733.054.277
  • Sector 3: Langa Registrul Comertului (Piata Muncii, Bucuresti) - telefon 0733.054.733

 

 
 
 

 

 

 

reducere onorarii servicii juridice Reinvent Consulting

Incepe o afacere acum!

Alatura-te celor peste 21 000 de clienti Reinvent Consulting.

Infiinteaza online