Radiere firma cu datorii 

Radiere firma cu datorii

Radieri firme cu datorii mici si mijlocii 

In vederea dizolvarii si radierii unei societati cu datorii ce nu mai pot fi achitate, intrucat societatea se afla intr-o situatie vadita de imposibilitate de plata, sunt necesare urmatoarele documente:

  • copii carti de identitate asociati;
  • copie CUI societate;
  • ultima balanta lunara;
  • ultimul bilant intocmit.
  •  

Onorariu radiere firma cu datorii:

Onorariile difera in functie de cuantumul exact al datoriilor, inclusiv al penalitatilor inregistrate. Cu titlu exemplificativ, acestea sunt:

  • datorii pana in 10.000 RON –  valoarea onorariu este de 1.500 RON;
  • datorii pana in 40.000 RON –  valoarea onorariului este de 3.500 RON;
  • datorii pana in 70.000 RON – valoarea onorariului este de 5.000 RON.

Valoarea exacta se va stabili dupa consultarea ultimei balante.

Valoarea onorariului include toate taxele, taxele de timbru, onorariul lichidatorului judiciar, onorariului avocatului pentru reprezentare, precum si TVA-ul, daca este aplicabil.

Durata procedura radiere firma cu datorii:

  • In cazul in care datoriile sunt mai mari de 40.000 RON, atunci dizolvarea societatii are loc in aproximativ doua luni. 
  • In cazul in care datoriile sunt pana in 40.000 RON, atunci dizolvarea societatii are loc in aproximativ patru luni. 
  • Reinvent Consulting ofera garantia finalizarii procedurii in termenii de mai sus, in caz contrar onorariul fiind returnat.

Termeni si conditii:

  • Returnarea onorariului se poate face doar in situatia in care exista o culpa exclusiva a Prestatorului pentru nerealizarea unui serviciu platit. In acest ultim caz, returarea se va realiza dupa analizarea circumstantelor care au determinat un rezultat negativ, si dupa obtinerea aprobarilor necesare, durata medie fiind de 30 de zile lucratoare. 
  • In cazul prelungirii sediilor sociale, Prestatorul nu-si asuma obligatia de a notifica Beneficiarul cu privire la momentul expirarii, desi in principiu, in functie de logistica de care dispune, va lua masuri in acest sens, dar in sensul exercitarii unui drept, nu al unei obligatii. 

Important! Daca nu optati pentru niciunul dintre serviciile juridice sau financiare marca REINVENT CONSULTING, la finalul consultantei va trebui sa achitati tariful aferent : 150 RON/ 30 de minute. 

Date contact

In cazul in care  doriti si alte detalii privind procedura de constituiri firme,va asteptam sa ne scrieti pe adresa de e-mail: firma@reinventconsulting.ro.

Daca v-ati hotarat putem demara infiintarea firmei dumneavoastra la oricare din sediile noastre:

  • Sediul central din Splaiul Independentei nr 273, Sector 6, Bucuresti - telefon 021.318.69.60/  0720.370.029
  • Sector 1: Intersectie strada Avionului cu strada Aripilor - telefon 0733.050.462.
  • Sector 2: Calea Mosilor intersectie cu Bulevardul Carol, langa ANAF Sector 3 situat pe Calea Mosilor nr.156 - telefon 0733.054.277
  • Sector 3: Langa Registrul Comertului (Piata Muncii, Bucuresti) - telefon 0733.050.465

 

 

Ai nevoie de ajutor?

Consultantii nostri va stau la dispozitie de Luni pana Vineri intre orele 09:00-17:30 la numarul afisat!

(021) 318.69.60

 

 

Ne puteti gasi la sediul central din Splaiul Independentei nr 273, Sector 6, Bucuresti sau la unul din sediile secundare:

  • Sector 1: Intersectie strada Avionului cu strada Aripilor - telefon 0733.050.462 
  • Sector 2: Calea Mosilor intersectie cu Bulevardul Carol, langa ANAF Sector 3 situat pe Calea Mosilor nr.156 - telefon 0733.054.277
  • Sector 3: Langa Registrul Comertului (Piata Muncii, Bucuresti) - telefon 0733.054.733

 

 
 
 

 

 

Avantajul Reinvent

Peste 21.000 de clienti au pasit in afaceri alaturi de noi sau au apelat la servicii de consultanta, evidenta-contabila, gazduire de sediu social, inregistrari de mentiuni la Registrul Comertului. Reinvent Consulting este marca leader in inovatie in nisa de piata.