Inregistrare mentiune la Registrul Comertului: Schimbare denumire firma

procedura acte necesare schimbare denumire firmaUneori, fie ca urmare a unei cesiuni, fie in urma deciziei asociatilor, se poate decide demersul de schimbare denumire societate comerciala. Acest aspect este unul relevant pentru imaginea si credibilitatea societatii, ceea ce ne face sa va aducem in atentie o serie de resurse pe aceasta tema, cea mai importanta serie de resurse pe aceasta tema scrise in Limba Romana:

La demararea procedurii, sau la un moment intermediar pe parcursul intocmirii dosarului de schimbare denumire firma, pe langa documentele solicitate, este nevoie de prezenta asociatului/asociatilor, a stampilei societatii si de copii ale actelor societatii comerciale.

 

Acte necesare schimbare denumire firma

Este important sa stabiliti cel putin trei variante pentru viitoarea denumire a societatii comerciale, pe care sa le organizati in ordinea importantei. Varianta disponibila va fi rezervata in 24 de ore.

Se impune prezenta asociatului/asociatilor, a stampilei societatii si copii ale actelor societatii.

Va vom intocmi un dosar care va cuprinde urmatoarele acte:

  • Certificatul de Inmatriculare - in original.
  • Hotararea Adunarii Generale,
  • Act Aditional/Decizie Asociat Unic,
  • Act Constitutiv Actualizat,
  • Delegatie.

Termenul pentru inregistrarea mentiunii de schimbare denumire firma este de 5-10 zile (pentru Bucuresti si Ilfov) din momentul in care dosarul este complet, respectiv de 15-25 de zile pentru restul judetelor tarii (in acest caz termenul este mai mare pentru ca procedura presupune si trimiteri postale, atat cu clientul, cat si cu institutiile statului).

Tariful pentru mentiunea de schimbare denumire firma:

  • 380 lei  - Bucuresti si Ilfov

  • 480 lei  - alte judete

Preturile afisate includ taxele la Registrul Comertului, TVA si onorariu.

Pentru firmele cu mai multi asociati se adauga suma de 50 lei, pentru fiecare asociat, reprezentand taxe de publicare in Monitorul Oficial per numar de caractere 

Atentie! 

  • Preturile includ schimbarea unui singur certificat constator;
  • Pentru certificatele constatoare suplimentare (puncte de lucru, autorizare activitate la terti) se percepe un tarif suplimentar de 100 lei/ certificat constator.

Pentru a afla tarifele si pentru alte mentiuni, va rugam sa accesati Lista de preturi pentru mentiuni

 

Oferta sediu social, Reinvent Consulting
 

Ai nevoie de ajutor?

Consultantii nostri va stau la dispozitie de Luni pana Vineri intre orele 09:00-17:30.

(021) 318.69.60

 

 

Ne puteti gasi la sediul central din Splaiul Independentei nr 273, Sector 6, Bucuresti sau la unul din sediile secundare:

  • Sector 1: Intersectie strada Avionului cu strada Aripilor - telefon 0733.050.462
  • Sector 2Calea Mosilor intersectie cu Bulevardul Carol, langa ANAF Sector 3 situat pe Calea Mosilor nr.156 - telefon 0733.054.277
  • Sector 3: Vis-a-vis de Registrul Comertului (Piata Muncii, Bucuresti) - telefon 0733.050.465

 

 
 
 

 

 

 

reducere onorarii servicii juridice Reinvent Consulting

Incepe o afacere acum!

Alatura-te celor peste 17 000 de clienti Reinvent Consulting.

Infiinteaza online