Reinvent - Infiintare firma in 3 pasi simpli

Titlu pagina

Infiintare cu Reinvent in 3 pasi simpli

Incepe o afacere acum!

Start

 

 

Infiintari intreprinderi: Infiintare Intreprindere Familiala (I.F.)

 

Infiintare firma GRATIS pentru abonamentele de contabilitate pe 6 luni

 

Intreprinderea Familiala este o entitate fara personalitate juridica.

In temeiul dreptului la libera initiativa, al dreptului la libera asociere si al dreptului de stabilire, orice persoana fizica, cetatean roman sau cetatean al unui alt stat membru al Uniunii Europene ori al Spatiului Economic European, poate desfasura activitati economice pe teritoriul Romaniei, in conditiile prevazute de lege. Persoanele fizice mentionate anterior pot desfasura activitati economice in conditiile prevazute de OUG 44/2008. Acestea trebuie sa aiba un sediu profesional pe teritoriul Romaniei, in conditiile prevazute de lege.

Raspunderea patrimoniala in cazul unei Intreprinderi Familiale (I.F.) se face cu intregul patrimoniu al persoanei fizice.

O Intreprindere Familiala (I.F.) poate avea angajati.

Costurile de infiintare sunt mai scazute decat in cazul societatii cu raspundere limitata, iar evidenta contabila se tine in partida simpla. De asemenea, costurile administrative sunt mai scazute decat cele ale unei societati cu raspundere limitata. Dupa infiintare, este obligatorie inregistrarea la administratia financiara de care apartine.

  1. Puteti apela la serviciile marca Reinvent Consulting atat pentru gazduirea sediului, cat si pentru infiintarea I.F. si evidenta contabila. Astfel va veti putea concentra pe cele mai profitabile activitati.
  2. Lista tarifelor o gasiti aici

 

Acte necesare

Documentele necesare pentru infiintarea unei Intreprinderi Familiale sunt urmatoarele:

  • Copii dupa C.I. (minimum doua persoane, intre care sa existe pana la gradul 4 de rudenie),
  • Copie dupa certificatele de nastere,
  • (in cazul in care a intervenit schimbarea numelui) copie dupa certificatul de casatorie,
  • Copie dupa diploma/alte acte de studii/dovada calificarii pentru domeniul de activitate dorit (in cazul in care nu detineti un act de studii care sa aiba legatura cu obiectul principal de activitate, atunci este necesara dovada incadrarii pe o perioada de cel putin 2 ani in domeniul respectiv - copie dupa carnetul de munca); aceasta conditie trebuie indeplinita de toate persoanele,
  • Copie legalizata dupa dovada proprietatii spatiului unde va fi sediul social,
  • Extras de carte funciara in original, in termen de valabilitate,
  • Certificat de atestare fiscala in original, in termen de valabilitate,
  • Acordul Asociatiei de proprietari/locatari (dupa caz),
  • Contract de comodat, (va fi intocmit de catre noi)
  • Procura speciala de numire a Reprezentantului,
  • Specimen de semnatura pentru reprezentantul societatii,
  • Procura notariala de imputernicire (daca este cazul),
  • Acord de constituire. (va fi intocmit de catre noi).

 

Tarife infiintare intreprindere familiala

Atentie! Tarifele sunt actualizate in urma intrarii in vigoare la data de 1 februarie 2017 a noilor taxe legale de la Registrul Comertului!

Tarifele includ onorariul nostru, taxele de Registru (publicarea in Monitorul Oficial) si TVA
 

Servicii prestate

COST TOTAL
Onorariu - Taxe

Registrul Comertului, Cazier Fiscal

TERMEN
din momentul in care
dosarul este complet
Bucuresti - Ilfov
Alte judete
Bucuresti - Ilfov
Alte judete
Infiintare Intreprindere Familiala (I.F.)
190 RON
 
290 RON
 
5-7 zile
15-25 zile
Evidenta financiar-contabila
Se stabileste pe baza unei discutii preliminare,
incepand de la 150 RON (20 de documente, fara salariati)
-

Tariful de infiintare a intreprinderii se achita integral, in avans.
Autorizare suplimentara pentru activitate la terti este 100 RON

 

Daca activitatea pe care o veti desfasura presupune instalarea si folosirea unei case de marcat, va asiguram prin partenerii nostri solutii de fiscalizare.

In cazul in care ati achizitionat deja casa de marcat/imprimanta fiscala si sunteti interesat/a doar de intocmirea dosarului de fiscalizare si de demersurile pe langa DGFP pentru procedura de fiscalizare, va asiguram acest serviciu la un tarif de 90 de lei. Pretul nu contine TVA.

Tarifele afisate cuprind onorariul, taxele de la Registru si TVA. NU EXISTA COSTURI SUPLIMENTARE.
Putem prelua si preda documente si prin curieri.

Putem trimite copii dupa documente si prin e-mail sau fax, FARA COSTURI SUPLIMENTARE.
La sediu firmei veti intalni AVOCATI SI CONSULTANTI SPECIALIZATI IN OPERATIUNILE MENTIONATE, CU EXPERIENTA DEOSEBITA.
Contravaloarea timpului alocat se va calcula dupa cum urmeaza: Tarifele afisate includ consultanta comerciala si de marketing in limita a 30 de minute. Pentru orice consultanta care depaseste 30 de minute, dar a carei durata este mai mica de 1h si 30 minute se va plati tariful de 200 RON; pentru tot ceea ce depaseste 1 h si 30 minute se va plati tariful de 400 RON.

 

Tarife gazduire sediu social

59 Euro

Comanda acum online!

  • Perioada: 6 luni
  • Servicii secretariat incluse: primire corespondenta si notificare in legatura cu aceasta

111 Euro

Comanda acum online!

  • Perioada: 1 an + 1 AN GRATUIT !!!
  • Servicii secretariat incluse: primire corespondenta si notificare in legatura cu aceasta

199 Euro

Comanda acum online!

  • Perioada: 2 ani + 2 ANI GRATUIT !!!
  • Servicii secretariat incluse: primire corespondenta si notificare in legatura cu aceasta

250 Euro

Comanda acum online!

  • Perioada: 3 ani
  • Servicii secretariat incluse: primire corespondenta si notificare in legatura cu aceasta
La preturile de mai sus se adauga TVA. Pretul se achita in avans.

 

Pachete speciale infiintari firme GRATUIT!  Alege oferta care ti se potriveste!

  • Pachetul START-UP: 

Infiintare IF Gratuit, daca alegeti pachetul de contabilitate cu plata in avans pentru primele 6 luni.

  • Pachetul START-UP EXTINS:

Infiintare IF Gratuit, Sigla Gratuit (3 propuneri), Site web de prezentare  la doar 300 RON, pentru alegerea serviciilor de evidenta contabila, cu plata in avans pentru 6 luni si a serviciului de gazduire sediu, pentru minim 1 an.

  • Tarifele pentru evidenta financiar-contabila pornesc de la 165 lei/ luna, depind de forma de organizarea, numarul de salariati, numarul de documente.
  • Serviciile sunt desfasurate si super-vizate de catre experti contabili, acreditati CECCAR, CCFR si CAFR.

Plata in rate! Daca sunteti posesorul unui card de credit Raiffeisen, Banca Romaneasca sau Banc Post, aveti posibilitatea de a plati oricare din pachetele de mai sus, in sase rate egale.

 

Oferta sediu social, Reinvent Consulting
 

Ai nevoie de ajutor?

Consultantii nostri va stau la dispozitie de Luni pana Vineri intre orele 09:00-17:30.

(021) 318.69.60

 

 

Ne puteti gasi la sediul central din Splaiul Independentei nr 273, Sector 6, Bucuresti sau la unul din sediile secundare:

  • Sector 1: Intersectie strada Avionului cu strada Aripilor - telefon 0733.050.462
  • Sector 2Calea Mosilor intersectie cu Bulevardul Carol, langa ANAF Sector 3 situat pe Calea Mosilor nr.156 - telefon 0733.054.277
  • Sector 3: Vis-a-vis de Registrul Comertului (Piata Muncii, Bucuresti) - telefon 0733.050.465

 

 
 
 

 

 

GHIDUL UNUI SRL

Ghidul SRL  2016, ghid antreprenoriat, ghidul antreprenorului roman, ghid SRL, ghid firma, Reinvent Consulting

 

reducere onorarii servicii juridice Reinvent Consulting

Incepe o afacere acum!

Alatura-te celor peste 17 000 de clienti Reinvent Consulting.

Infiinteaza online