Reinvent - Infiintare firma in 3 pasi simpli

Titlu pagina

Infiintare cu Reinvent in 3 pasi simpli

Incepe o afacere acum!

Start

 

 

Infiintari entitati comerciale: Infiintare cooperativa

Pentru infiintarea unei cooperative va sunt necesare urmatoarele documente:

  • Copii certificate dupa documentele de identitate ale fondatorilor, administratorilor, cenzori, persoanelor imputernicite, dupa caz;
  • Copie Contract Spatiu* - al locatiei in care se va afla sediul social (cu datele de identificare ale proprietarilor); la fel si pentru sediul secundar al societatii cooperative;Un serviciu marca Reinvent Consulting: va putem pune la dispozitie sediu social, contracost.
  • Sa stabiliti trei variante pentru denumirea viitoarei societati cooperative.

 

Dosarul se va completa mai apoi cu:

  • Actul constitutiv al societatii cooperative incheiat sub semnatura privata, semnat de toti membrii fondatori, sau in forma autentica in cazul in care s-a subscris ca aport la capitalul social un teren (in original; redactat de catre noi),
  • Contractul de Comodat - daca este cazul (redactat de catre noi),
  • Adeverinta Asociatie de Propietari si acordul vecinilor - daca este cazul (redactata de catre noi),
  • Declaratiile date pe propria raspundere, dupa caz, de catre fondatori/ administratori/ cenzori din societatea cooperativa sau persoane fizice reprezentante ale persoanei juridice numita administrator sau cenzor, din care sa rezulte ca indeplinesc conditiile legale pentru detinerea acestor calitati (original);
  • Specimenele de semnatura ale administratorului unic sau ale administratorilor (original);
  • Dovezile privind efectuarea varsamintelor aporturilor subscrise si/sau varsate de catre membrii cooperatori si/sau varsate de membrii cooperatori la capitalul social (copii);
  • Certificatele de cazier fiscal pentru asociatii sau reprezentantii legali din societatea cooperativa sau persoanele fizice reprezentante ale persoanei juridice numita administrator;
  • Certificat eliberat de cenzori din care rezulta depunerea garantiei de catre administratori (original sau copie certificata);
  • Declaratia-tip pe propria raspundere (original), semnata de administratori din care sa rezulte, dupa caz, ca:
    • persoana juridica nu desfasoara, la sediul social sau la sediile secundare, activitatile declarate, o perioada maximum 3 ani (model 1);
    • persoana juridica indeplineste conditiile de functionare prevazute de legislatia specifica in domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si protectiei muncii pentru activitatile precizate in declaratia-tip (model 2).

 

Daca este cazul, mai pot fi necesare:

  • dovada verificarii disponibilitatii si rezervarii emblemei (original);
  • acordul pentru utilizarea denumirii, prevazut de art. 39 din Legea nr. 26/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (original);
  • avize prealabile prevazute de legile speciale (original);
  • imputernicire speciala (in forma autentica), avocatiala sau delegatie pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale (original).

 

Pentru fondatorul persoana juridica, actele de inregistrare, in copie, hotararea organului statutar al fondatorului persoana juridica privind participarea la constituirea societatii cooperativa, in original, si mandatul pentru persoana abilitata sa semneze actul constitutiv in numele si pe seama fondatorului persoana juridica, in original;

* In situatia in care veti inchiria un imobil pentru sediul social, contractul de inchiriere il veti putea incheia in baza rezervarii de denumire, in posesia careia veti intra in 24-48 de ore. Daca veti inchiria de la o persoana juridica, va fi necesara si o copie a titlului de proprietate sau de administrare a respectivului imobil.

Infiintarea unei cooperative constituie o procedura complexa ce trebuie initiata cu ajutorul unor consultanti cu experienta, pentru a evita costuri ulterioare necesare modificarii actelor. Reinvent Consulting contribuie la succesul afacerii dumneavoastra inca din start. Anterior inceperii procedurilor, va rugam sa consultati pagina de termeni si conditii.

 

 

Tarife infiintare societate cooperativa

Infiintare societate cooperativa - 3.000 RON (tariful include taxele la Registru, onorariul si TVA.)

Infiintare societate cooperativa si gazduire sediu social (tariful include taxele la Registru, onorariul si TVA.)

  • Cu plata in avans pe 6 luni, cu discount de 10% la infiintarea cooperativei - 3600 RON
  • Cu plata in avans pe 12 luni, cu discount de 15% la infiintarea cooperativei - 3950 RON
  • Cu plata in avans pe 2 ani, cu discount de 20% la infiintarea cooperativei - 4700 RON

Daca activitatea pe care o veti desfasura presupune instalarea si folosirea unei case de marcat, va asiguram prin partenerii nostri solutii de fiscalizare.

Intocmirea dosarului si demersurile pe langa DGFP pentru procedura de fiscalizare sunt incluse in pretul mentionat al pachetului.

Casa de marcat/imprimanta fiscala se va achita separat, iar procedura tehnica de fiscalizare va fi asigurata impreuna cu partenerul furnizor.

Tarifele afisate cuprind onorariul, taxele de la Registru si TVA. NU EXISTA COSTURI SUPLIMENTARE.
Putem prelua si preda documente si prin curieri.
Putem trimite copii dupa documente si prin e-mail sau fax, FARA COSTURI SUPLIMENTARE.
La sediu firmei veti intalni AVOCATI SI CONSULTANTI SPECIALIZATI IN OPERATIUNILE MENTIONATE, CU EXPERIENTA DEOSEBITA.

Tarife gazduire sedii sociale societate cooperativa

Tarife Perioada
59 Euro Perioada: 6 luni
Servicii secretariat incluse: primire corespondenta si notificare in legatura cu aceasta
111 Euro Perioada: 1 an
Servicii secretariat incluse: primire corespondenta si notificare in legatura cu aceasta
199 Euro Perioada: 2 ani
Servicii secretariat incluse: primire corespondenta si notificare in legatura cu aceasta
250 Euro Perioada: 3 ani
Servicii secretariat incluse: primire corespondenta si notificare in legatura cu aceasta
La tarifele referitoare la serviciile de gazduire a sediului social se va adauga si TVA.

 

Daca activitatea pe care o veti desfasura presupune instalarea si folosirea unei case de marcat, va asiguram prin partenerii nostri solutii de fiscalizare.

In cazul in care ati achizitionat deja casa de marcat/imprimanta fiscala si sunteti interesat/a doar de intocmirea dosarului de fiscalizare si de demersurile pe langa DGFP pentru procedura de fiscalizare, va asiguram acest serviciu la un tarif de 90 de lei. Pretul nu contine TVA.

Pentru programarea unei intalniri/discutii, in cazul in care sunteti o persoana interesata, va rugam sa folositi formularul de comanda de mai jos!

 

reducere onorarii servicii juridice Reinvent Consulting

 

Oferta sediu social, Reinvent Consulting
 

Ai nevoie de ajutor?

Consultantii nostri va stau la dispozitie de Luni pana Vineri intre orele 09:00-17:30.

(021) 318.69.60

 

 

Ne puteti gasi la sediul central din Splaiul Independentei nr 273, Sector 6, Bucuresti sau la unul din sediile secundare:

  • Sector 1: Intersectie strada Avionului cu strada Aripilor - telefon 0733.050.462
  • Sector 2Calea Mosilor intersectie cu Bulevardul Carol, langa ANAF Sector 3 situat pe Calea Mosilor nr.156 - telefon 0733.054.277
  • Sector 3: Vis-a-vis de Registrul Comertului (Piata Muncii, Bucuresti) - telefon 0733.050.465

 

 
 
 

 

 

Incepe o afacere acum!

Alatura-te celor peste 17 000 de clienti Reinvent Consulting.

Infiinteaza online