Titlu pagina

Pasii procesului

Iata care este demersul urmat in cazul unei infiintari:
1

Verificam informatiile si documentele furnizate

Ne asiguram ca informatiile si documentele pe care ni le furnizati intrunesc conditiile cerute de lege si de institutiile statului. Indata ce observam anumite neconcordante, va anuntam pentru a lua masurile adecvate.


2

Verificarea disponibilitatii numelui

Verificam disponibilitatea denumirii pe care o doriti si o rezervam in cazul in care aceasta este disponibila. Daca denumirea pe care o propuneti nu este disponibila spre inregistrare la institutiile statului, va anuntam in timp util si va stam la dispozitie pentru repetarea demersului.


3

Redactarea documentelor si completarea formularelor

Pregatim documentele si formularele necesare pentru dosarul de infiintare. Atunci cand este cazul, facem demersurile necesare si pe langa institutiile bancare - pentru depunerea capitalului social.


4

Depunerea dosarului si ridicarea documentelor privind inregistrarea

O data dosarul pregatit, il depunem la institutiile abilitate pentru inregistrare. Procedura inregistrarii dureaza in mod diferit dupa cum este vorba despre infiintari de Persoane Fizice Autorizate, de Societati cu Raspundere Limitata, Intreprinderi Iindividuale, Asociatii, Fundatii etc., precum si dupa cum inregistrarea se face in Bucuresti/Ilfov sau in celelalte judete ale tarii. Dupa inregistrare ridicam documentele emise de catre institutii.


5

Inmanarea catre client a documentelor privind inregistrarea

Imediat ce documentele intra in posesia noastra, sunteti anuntat(a) cu privire la acest lucru si documentele va sunt inmanate pe calea pe care dumneavoastra o considerati potrivita. Un pachet complet de documente si materiale pregatite de noi sa va ajute va va parveni, astfel incat dumneavoastra veti putea sa demarati si sa derulati activitatea dorita.


6

Asistenta si servicii post-infiintare

Dupa ce ati urmat procedura de infiintare alaturi de noi, va stam la dispozitie cu servicii care sa vina in intampinarea nevoilor aparute in desfasurarea activitatii (exemple: deschideri/inchideri de punct de lucru, cesiuni,consultanta privind taxele si impozitele, servicii de gazduire a sediului, inregistrari de marci si desene industriale la OSIM etc.)


Reinvent Consulting este marca preferata de peste 17.000 de clienti in ceea ce priveste operatiunile la Registrul Comertului, serviciile de evidenta contabila si cele de gazduire de sedii sociale, consultanta fiscala si comerciala, proprietate industriala, audit si reorganizari de societati comerciale. Oricand este nevoie, Reinvent Consulting va ajuta in fiecare pas pe care il faceti de-a lungul intregii vieti a afacerii dumneavoastra.