Serviciile oferite de catre consultantii nostri specializati includ:

  • consultanta cu privire la obtinerea vizei de sedere;
  • obtinerea certificatelor de inregistrare pentru cetateni UE/SEE/Confederatia Elvetiana cat si carti de rezidenta pentru membrii de familie ale acestora
  • obtinere permis de sedere pentru cetateni straini;
  • obtinerea autorizatiei de munca pentru cetateni straini in vederea angajarii/detasarii de/la catre societatile comerciale cu sediul in Romania;
  • prelungirea dreptului de sedere;
  • reprezentarea in fata Oficiului Roman pentru Imigrari pentru obtinerea sau prelungirea oricaror tipuri de vize, permise de sedere, autorizatii de munca

 

Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze si sa ne furnizeze detalii despre situatia in care se afla si serviciul dorit a fi onorat de catre noi. Puteti folosi in acest sens formularul din josul paginii.
Unul dintre avocatii sau consultantii nostri juridici va va raspunde cu detalii asupra procedurii, documentelor necesare si pasilor de urmat.

Avocatii sau consultantii nostri juridici se pot ocupa de obtinerea de vize pentru cetatenii din state terte (non-UE) care doresc sa calatoreasca in Romania.

Aceste vize pot fi de doua categorii: viza de scurta sedere, viza de lunga sedere.

  1. Viza de scurta sedere - va permite sa solicitati intrarea pe teritoriul Romaniei, pentru alte motive decat imigrarea, in vederea unei sederi neintrerupte sau a mai multor sederi a caror durata sa nu depaseasca 90 de zile, in decurs de 6 luni de la data primei intrari. Acest tip de viza poate fi eliberat cu una sau mai multe intrari.
  2. Viza de lunga sedere se acorda pentru urmatoarele scopuri:
    • viza de lunga sedere pentru angajare in munca,
    • viza de lunga sedere pentru desfasurare activitati comerciale,
    • viza de lunga sedere pentru alte scopuri,
    • viza de lunga sedere pentru reintregirea familiei,
    • viza de lunga sedere pentru desfasurare de activitati profesionale;
    • viza de lunga sedere pentru studii;
    • viza de lunga sedere pentru activitati umanitare sau religioase;

Pentru detalii privind procedura ce va trebui urmata, va rugam sa ne contactati folosind formularul de mai jos. Unul dintre avocatii sau consultantii nostri juridici va va raspunde cu detalii asupra pasilor de urmat si documentelor necesare.

Dupa intrarea in Romania, cetatenii vor trebui sa obtina un permis de sedere.

Acesta atesta rezidenta dumneavoastra in Romania si se obtine de la formatiunile teritoriale ale Oficiului Roman pentru Imigrari din judetul in care locuiti.

Pentru demersurile pe langa aceste institutii, ne puteti contacta la numarul de telefon 021.318.69.60
 

Autorizatiile de munca pot fi de mai multe tipuri:

  • autorizatie de munca pentru lucratori permanenti,
  • autorizatie de munca pentru lucratori detasati,
  • autorizatie de munca pentru lucratori sezonieri,
  • autorizatie de munca pentru lucratori stagiari,
  • autorizatie de munca pentru sportivi,
  • autorizatie de munca nominala,
  • autorizatie de munca pentru lucratori transfrontalieri.

Obtinerea autorizatiei de munca se va face in functie de tipul de activitate pe care doriti sa-l desfasurati cat si in functie de scopul pentru care va aflati pe teritoriul Romaniei.

Va rugam sa luati legatura cu unul dintre avocatii sau consultantii nostri folosind formularul de contact de mai jos si detaliind situatia in care va aflati.

Certificatul de inregistrare se elibereaza pentru cetatenii UE/SEE/Confederatia Elvetiana, pe baza documentatiei depuse la Autoritatea pentru Straini (ORI), tinandu-se cont de scopul sederii cetatenilor straini in Romania pe o perioada mai mare de 3 luni.

Pentru membrii de familie se elibereaza carti de rezidenta.

Serviciile noastre pot fi comandate si cu privire la obtinerea de carti de rezidenta permanente pentru cetatenii UE/SEE sau pentru membrii lor de familie. Puteti folosi pentru detalii formularul din josul paginii. Unul dintre avocatii sau consultantii nostri juridici va va raspunde cu informatii asupra procedurii, documentelor necesare si pasilor de urmat.

Serviciile pe care vi le punem la dispozitiei se vor face pe baza de contract de prestari servicii, respectandu-se legislatia in vigoare, precum si conditiile si termenii din contract.

Onorariul va fi calculat avand in vedere complexitatea situatiei fiecarui client in parte si timpul, calculat pe ore, care va fi acordat pentru rezolvarea fiecarei situatii in parte. Informatiile necesare despre servicii, precum si cele preliminarii referitoare la tarif, le veti primi de la consultantii cu care veti intra in legatura. Formularul de comanda a serviciilor va fi gasit in josul paginii.

 

Ai nevoie de ajutor?

Consultantii nostri va stau la dispozitie de Luni pana Vineri intre orele 09:00-17:30.

(021) 318.69.60

 

 

Ne puteti gasi la sediul central din Splaiul Independentei nr 273, Sector 6, Bucuresti sau la unul din sediile secundare:

  • Sector 1: Intersectie strada Avionului cu strada Aripilor - telefon 0733.050.462
  • Sector 2Calea Mosilor intersectie cu Bulevardul Carol, langa ANAF Sector 3 situat pe Calea Mosilor nr.156 - telefon 0733.054.277
  • Sector 3: Vis-a-vis de Registrul Comertului (Piata Muncii, Bucuresti) - telefon 0733.050.465

 

 
 
 

 

 

 

reducere onorarii servicii juridice Reinvent Consulting

 

Oferta sediu social, Reinvent Consulting

Incepe o afacere acum!

Alatura-te celor peste 17 000 de clienti Reinvent Consulting.

Infiinteaza online