ADMINISTRATOR IMOBILE

 

Responsabilitati

  • Asigura activitatea societatii din punct de vedere administrativ si logistic;
  • Planifica si asigura necesarul de materiale, produse non-alimentare;
  • Se asigura de buna desfasurare a activitatii departamentului Logistica;
  • Intermediaza relatia cu diverse institutii: banci, administratii financiare, posta etc. prin depunerea si/ sau ridicarea de documente;
  • Plata facturi;

Cerinte

  • Abilitatea de a lucra in echipa;
  • Abilitatea de a lucra sub presiune;
  • Capacitate de organizare si prioritizare;
  • Minim studii medii;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Excelente abilitati de comunicare si negociere;

 

Beneficii:

  • Salariu motivant, in functie de experienta
  • Crestere salariala cu 10% in fiecare an
  • Plata orelor suplimentare
  • Mediu de lucru placut
  • Posibilitati reale de promovare
  • Prime in functie de rezultate
  • Telefon de serviciu  (internet nelimitat la viteza 4G)

Beneficii speciale:

  • 4 zile libere/ an (1 pe trimestru) - aditional concediului legal
  • Week-enduri prelungite: 8 zile libere partiale (4 ore Vineri, 4 ore Luni) (2 pe trimestru)
  • Zi libera platita cu ocazia zilei de nastere

Candidatul ideal:

  • sa fie corect, implicat si prompt in activitatea curenta;
  • sa fie comunicativ si team-player, atunci cand este necesar;
  • sa fie atent la detalii, sa stie sa-si organizeze eficient timpul;
  • ne plac si sustinem persoanele proactive, care vor sa creasca intr-o echipa dinamica;
  • ne plac si mai mult persoanele ambitioase, perseverente, care stiu clar ce vor in viata lor profesionala.

Cerinta speciala: nu se fumeaza in cladire.

Daca pozitia este de interes, CV-urile se trimit la adresa de e-mail: hr@reinventconsulting.ro